söndag 4 april 2010

Just nu..



..drunknar jag i färgerna på en textil från Mesopotamien!

5 kommentarer:

  1. Vackert Magnus!
    Hade faktiskt tänkt åka ner till Skåne idag men otroligt tråkigt väder gjorde att jag väntar till imorgon. Med lilla bilen åker jag, kameran & ivern över att få njuta Skåne med allt vad det kommer att inkludera. Har bestämt mig för att åka ner till ditt tips i Köpingebro, ska ändå dra ner till Ystad Havsbad för att se Gynning x 2 & så göra ett besök på Olof Viktors & köpa lite gott bröd.
    Hur har det varit på konstrundan idag mån tro?? Hittade du något fint, var det något särskilt bra som man inte ska missa?
    God Fortsättning :)

    SvaraRadera
  2. Jag ser vad du ser, underbart mönster och färger. Jag tycker om sån textil. Ha en bra kväll, och så är det ju en dag kvar av påsken.
    Ha det gott
    Kram
    AnnaMaria
    Ps, gjorde en länk till dig idag, hoppas det är ok.

    SvaraRadera
  3. ohhh jaaaaaa den är helt lovely!!!
    varmkram lotten

    SvaraRadera
  4. Ah, jag älskar också dessa färger och mönster. Allra mest tycker jag om att det inte är spikraka kanter. Riktigt ögongodis.
    Lev väl,
    Agneta

    SvaraRadera
  5. Hej
    Helt underbar!!! Hoppas du har haft en mysig påskhelg
    kraaaaam

    SvaraRadera