torsdag 18 februari 2010

Blått..




..från Trove

7 kommentarer:

  1. Hej och tack för titten hos mig! Ser att vi delar passionen för 1700-tals möbler, dock syns det mer hos dig än hos mig. Ha en skön dag!/Merja

    SvaraRadera
  2. Hej Henrik!

    Tusen tack för dina varma ord...*GLAD* Och inte minst för att jag nu hittade hit, för vet du..."I´m in love"!!!
    Vilken fantastiskt fin blogg!
    ...med bara massa bilder av saker som får mitt hjärta att dunka, själen att sjunga..:))

    Tusen tack för att du delar med dig!

    Ha det bäst!
    Kram...

    SvaraRadera
  3. Hey ;)
    Thanks so much for joining my site, I have been wandering around here with a big smile as those swedish antics are so beautiful to look at. I love the fainted colours as are in the French photos as well.
    All the best from Amsterdam.
    desiree

    SvaraRadera
  4. A wonderful selction of images and styling. I will be back to view soon. Thank you for sharing Bx

    SvaraRadera
  5. Hej Henrik,
    hittade hit från Goá och vilka underbara möbler du visar och en fantastik blogg du har.
    Här tittar jag in igen.
    Önskar dig en härlig helg.
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  6. Hej Henrik!

    Kul att hitta hit och se vilka härligt inspirerande bilder du visar! Fulla av själ. Ska bli spännande att följa dina blogg framöver.

    Kram, Carina

    SvaraRadera
  7. Hej Henrik,
    trevligt med fler passionerade antikvitetsfantaster.

    De här stolarna har jag noterat vid ett annat tillfälle och patinan är one o a kind.....lyckliga köpare!

    SvaraRadera