fredag 26 mars 2010

Idag drömmer jag..




..mig hit!

Bilder från Hemnet

7 kommentarer:

  1. jag med..:) Underbart vackert och passar väl denna solens dag!

    Trevlig helg på dig...

    Kram

    SvaraRadera
  2. Det är bra och ha drömmar, den här var fin. Och ljuvligt rokokobord i tidigare inlägg.
    Ha en fin helg
    Kram
    AnnaMaria
    Ps, imorgon ska jag på Musikteatern i Karlstad, dom har utförsäljning av kostymförrådet...

    SvaraRadera
  3. Ljuvligt ! Drömmar kan bära en långt ! Kramar / Susanne den gamla skolan

    SvaraRadera
  4. Vilket helt underbart ställe där kunde jag gärna drömma mig bort..
    ha en härlig helg
    sandra

    SvaraRadera
  5. Åh, hå, hå... gillar!
    Underhållande blanding av post:ar.

    SvaraRadera
  6. Så fint ställe!
    Stockrosorna är helt underbara, jag har köpt plantor och satt flera år i rad, men se de blommorna trivs inte i jorden här,så tråkigt men då har jag tur med pionerna i stället.
    Bordet,,,ja vad säger man så snyggt.
    Haregott i helgen!

    SvaraRadera