fredag 12 mars 2010

Om en vecka..




..går startskottet för vad många anser vara Sveriges bästa antikmässa, nämligen Antikmässan i Brösarp. Det blir den sjuttonde i ordningen och framgångsreceptet kan enkelt förklaras med mässans krav och fokus på det oförvanskade och genuina! Här ställer handlare ut sina allra bästa objekt och det är idel föremål och möbler i originalskick och av hög kvalitet! Så vill du se något annat än nymålat och sönderrenoverat och få en sann kulturhistorisk upplevelse ska du styra kosan mot Österlen 19-21 mars.

1 kommentar:

  1. Hej Magnus hittade dig via min vän Trish på Avolli - och ville genast hälsa på! Jag bor sedan 15 år i USA men kan inte sluta att alltid gå tillbaka till mina svenska rötter när jag inreder (eller skriver på min blogg). Här finns mycket inspiration och nostalgi att hämta! Och du kan tro att jag hade försökt att ta mig till mässan - hade jag bara bott lite närmare!

    Cheers! Monika

    http://www.splendidwillow.com

    SvaraRadera