söndag 22 augusti 2010

Jag vill bo..





..i Humlarödshus!

Foton från Hettinger

4 kommentarer:

  1. What a wonderful house! I love the objects you show here on your blog, but I don't understand your beautiful language :o((
    Have a nice Sunday,
    Annelies

    SvaraRadera
  2. ooh what a beautiful farm!!!
    your photo's are amazing!!
    i wish you a verry nice sunday
    Yolanda

    SvaraRadera
  3. Jag skulle också vilja bo där, WAU *drömmar* ...

    Därnere bara fantastiska bilder, bord, soffa ... om jag kunde skulle jag köpa dem alla på en gång.

    Jag kommer att försöka återuppliva mina språkkunskaper, och därför skriver jag till du på svenska.

    Förlåt mig för alla mina stavfel ;)

    Skratta inte åt mig :D :D :D

    Trevlig start på veckan

    Heidi
    <3

    SvaraRadera
  4. Dette er jo en drøm for god til å være sann! Vakrere en noe slott.
    Pakk og flytt inn:)
    Klem, J

    SvaraRadera